Kaupallinen.fi

Yrityksestä

Toimintaamme leimaavat pitkä digitaalisen markkinoinnin ja myynnin kokemus, jatkuva alan kehityksen seuraaminen sekä kokonaisvaltainen, tuloshakuinen asenteemme.
Yrityksestä -ikoni

Mitä on Kaupallinen.fi?

Sosiaalisen median hyödyntämistä

Kaupallinen.fi sai alkunsa vuonna 2010, kun yrittäjä Visa Valkonen kiinnostui siitä, kuinka alihyödynnetty mahdollisuus sosiaalinen media oli tuohon aikaan yritysten markkinoinnissa. Yrityksen perustamisen aikaan merkittävin sosiaalisen median palvelu oli Facebook, jossa oli mahdollista saada paljon näkyvyyttä pienillä investoinneilla. Tuolloin Visa oli vielä liiketalouden opiskelija ja konsultoi opintojensa ohella yrityksiä sosiaalisen median hyödyntämisessä. Kiinnostus alihyödynnettyjä ja kustannustehokkaita markkinointikeinoja kohtaan on säilynyt ja tavoitteemme on nykyäänkin auttaa asiakkaitamme saamaan paras vastine markkinointiin käytetyille euroille.

Verkkopalvelujen rakentamista

Pian kuvaan astui mukaan myös verkkopalveluiden toteutus yrityksille. Kaupallinen.fi on käyttänyt WordPressiä asiakkaiden verkkosivujen rakentamisessa jo vuodesta 2011, joten alustan ominaisuudet ja mahdollisuudet ovat tulleet hyvin tutuiksi. Sivustojen suunnittelussa ja rakentamisessa WordPress-pohjalle on kehitytty paljon vuosien saatossa ja löydetty erilaisiin toteutuksiin parhaimmat ratkaisut ja työtavat. WordPressiin liittyvistä työkaluista on otettu haltuun myös page builderit kuten Elementor, verkkokaupat kuten WooCommerce sekä lukuisat erilaiset lisäosat kulloinkin tarvittavien toimintojen toteuttamiseksi. Kokemusta on kertynyt runsaasti myös verkkosivujen ylläpidon, siirtämisen ja varmuuskopioinnin saroilla, joten nykyään koko verkkopalvelun kokonaisuus on Kaupallisella varmoissa käsissä.

Digimarkkinointia ja analytiikkaa

Upeimmatkaan verkkosivut eivät ole minkään arvoiset, jos niillä ei käy vierailijoita. Siksi Kaupallinen.fi:n asiantuntevaan tarjontaan kuuluukin nykyään monipuolinen kattaus erilaisia digimarkkinoinnin palveluita, joilla oikeat asiakkaat tavoitetaan sopivassa vaiheessa ostoputkea ja heidän ostopäätöstään saadaan ohjattua toivottuun suuntaan.

Digimarkkinointia ja analytiikkaa

Digimarkkinoinnissa olennaista tulosten mittaamista varten olemme aktiivisesti kerryttäneet osaamistamme myös web-analytiikan alueella; ahkerassa käytössä ovat mm. Google Analytics, Looker Studio (ent. Google Data Studio), Tableau, QuickBI ja Leadfeeder.

Tietojen ja taitojen ylläpitämistä

Yrityksen perustamisesta asti yksi sen tärkeimmistä arvoista ja ohjenuorista on ollut jatkuva oppiminen. Digimarkkinoinnin saralla muutostahti on huima, ja kehityksen seuraaminen ja uusien työkalujen ja ominaisuuksien hyödyntäminen on niin meille kuin asiakkaille kannattavaa, ellei suorastaan pakollista. Asiakkaidemme toimeksiantoihin käytämme Kaupallisella aina parasta osaamista, tarpeen vaatiessa myös yrityksen ulkopuolelta. Freelancer-verkostostamme voimme tilata esimerkiksi graafista suunnittelua.

Myynnin ja markkinoinnin yhteispeliä

Kaupallinen.fi:n ideologiaan kuuluu, että kun markkinoimme, teemme itse asiassa myyntiä – kyse ei ole kahdesta erillisestä asiasta vaan kokonaisuudesta. Asiakkuudenhallinta yhdistää ja tukee tehokkaasti tätä kokonaisuutta, ja siksi olemmekin erikoistuneet myös CRM-järjestelmien saloihin. Erityisesti HubSpot ja Salesforce ovat suosikkiohjelmistojamme. Parhaita tuloksia eri yritysten myynnin kasvattamisessa on ehdottomasti saavutettu silloin, kun olemme päässeet tarkastelemaan koko asiakaspolkua ja ehdottamaan toimenpiteitä sen eri vaiheisiin. Tämän vuoksi suosittelemme useimmille asiakkaillemme yhteistyömuodoksi kasvukumppanuutta.

Myynnin ja markkinoinnin yhteispeliä

Tavoitteellista ja rehellistä asennetta

Kaupallisella ei koskaan ole ollut ”me ollaan vaan töissä täällä” -mentaliteettia. Paneudumme asiakkaidemme bisnekseen ja ongelmiin kuin omiimme ja positiiviset tulokset ovat meidänkin voittomme. Tavoittelemme määrätietoisesti kasvua ja kannattavuutta ja poimimme huolella käyttöön kullekin yritykselle sopivimmat ja tehokkaimmat keinot ja kanavat. Niiden suhteen uskallamme myös haastaa, sillä laajan kokemuksemme pohjalta osaamme päätellä mitkä toimenpiteet toisivat halutunlaisia tuloksia. Vertauskuvallisesti: jos asiakas itse on suunnitellut käyttävänsä naulaa, tarvittaessa kyllä kerromme jos ruuvi olisi meistä parempi ja miksi. Kaikki toimintamme tähtää siihen, että asiakasyrityksemme saavat aikaan enemmän kannattavia kauppoja.

Toivottavasti pääsemme auttamaan teitäkin saamaan kaupallista menestystä