Kaupallinen.fi

Hae Digital Marketing Manageriksi

Haemme pääasiallisesti etänä työskentelevää Digital Marketing Manageria tekemään monipuolisten B-to-B- ja B-to-C-asiakkuuksien digimarkkinointia.
Työskentele kanssamme

Digital Marketing Manager

Haemme pääasiallisesti etänä työskentelevää Digital Marketing Manageria tekemään monipuolisten B2B- ja B2C-asiakkuuksien digimarkkinointia.

Nyt sinulla on mahdollisuus päästä työskentelemään monipuolisesti digitaalisen mainonnan parissa. Kaupallinen tarjoaa myynnin ja markkinoinnin palveluita pääasiassa kasvuhakuisille yrityksille, joiden asiakkaat ovat Suomessa ja ulkomailla. Pieni tiimimme työskentelee pääasiassa etänä, mutta tapaamme toisiamme ja asiakkaitamme toisinaan (ei edes viikoittain) myös livenä, pääasiassa Helsingissä. Tarjoamme hyvät työkalut etänä työskentelyyn ja tarvittaessa myös mahdollisuuden käyttää esimerkiksi Helsingistä löytyviä co-working -tiloja.

Tehtävästä:

Tehtävänäsi on suunnitella ja toteuttaa kampanjoita, jotka tavoittavat eri markkinoiden kohdeyleisöt digitaalisilla alustoilla tehokkaasti. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä asiakkaidemme ja oman tiimimme kanssa ja kykenet saavuttamaan asetetut tavoitteet. Asiakkuutemme ovat pääasiassa pitkäaikaisia ja suhteemme heidän kanssaan on hyvin tiivis. Olemme enemmänkin asiakkaiden markkinointitiimi kuin ulkoinen palveluntarjoaja. Sinulta odotetaan kykyä ehdottaa itse kokeiltavia mainontatoimenpiteitä, mittareita niiden onnistumisen seuraamiseksi ja kehitysideoita mainonnan tehokkuuden parantamiseksi.

Edellytämme

  • soveltuvaa koulutustaustaa (esim. markkinoinnin KTM)
  • analyyttisyyttä, tarkkuutta ja tuloshakuisuutta
  • osaamista joistakin digitaalisen mainonnan työkaluista kuten Google Ads, Meta Business Suite ja Ads Manager, LinkedIn Ads, Snapchat Ads ja TikTok Ads
  • taitoa tehdä houkuttelevan näköisiä mainoskuvia esimerkiksi Canvaa hyödyntäen
  • aktiivista otetta uusien ideoiden etsimiseen, testaamiseen ja skaalaamiseen
  • kykyä hahmottaa nopeasti kokonaisuuksia, priorisoida toimenpiteitä ja itseohjautuvuutta
  • kykyä hakea itsenäisesti tietoa hyödyntäen esim. Googlea, mainosalustojen ohjesivuja ja tekoälytyökaluja
  • sujuvaa ammattitason suullisen ja kirjallisen viestinnän taitoa suomeksi ja englanniksi
  • kiinnostusta tekoälyyn ja sen suomiin mahdollisuuksiin

Laskemme eduksi, jos

  • hallitset hyvin jo useampia digitaalisia mainoskanavia, kuten Google Ads, Meta Business Suite ja Ads Manager, LinkedIn Ads, Snapchat Ads ja TikTok Ads
  • sinulla on suoritettuna sertifikaatteja joistakin aiemmin mainituista mainosalustoista
  • sinulla on kokemusta CRM-järjestelmistä ja/tai uutiskirjetyökaluista, kuten HubSpotista
  • ymmärrät analytiikkaa, osaat hyödyntää sitä ja kehittää mainontaa sen perusteella (Google Analytics, Looker Studio, Google Tag Manager, sosiaalisen median analytiikat).
  • ymmärrät perusasiat hakukoneoptimoinnista ja sen työkaluista (esim. Ahrefs/SEMrush ja Google Keyword Planner)
  • osaat käyttää WordPressiä ja Elementor page builderia
  • osaat hallita projekteja.

Toivomme, että osaat tarvittaessa kaivaa tietoja oma-aloitteisesti, siinä missä muut luovuttavat. Tärkeää on, että seuraat alan kehitystä ja haluat löytää uusia näkökulmia verkosta, kirjallisuudesta, podcasteista tai muista alan lähteistä.

Toivomme sinulta myös oikeaa asennetta: rohkeaa ongelmiin tarttumista ja ratkaisujen löytämistä, epäonnistumisista oppimista sekä rohkeaa vastuunkantoa. 

Tarjoamme sinulle

  • monipuolisia ja mielenkiintoisia digitaalisen markkinoinnin työtehtäviä
  • mahdollisuuden onnistumisen tunteisiin mitattavien tulosten avulla
  • monipuoliset ja mielenkiintoiset asiakkaat ja projektit niin B2B:ssä kuin B2C:ssä
  • mahdollisuuden kehittyä huippuosaajana ja päästä kasvamaan yrityksen sisällä vaativampiin tehtäviin
  • Osaamiseen ja kokemukseen perustuvan palkkauksen haitarilla 2800€ – 3500€/kk.

Arvojamme ovat vapaus, vastuu ja haastaminen, ja ne näkyvät arjessa muun muassa näin:

  • etätyömahdollisuus, josta ei tarvitse kokea huonoa omatuntoa
  • liukuva ja joustava työaika
  • modernit työkalut joihin pääset itse vaikuttamaan
  • kasvavia ja monipuolisia asiakkuuksia
  • vapaus vaikuttaa yrityksen sisäisiin asioihin ja kehittää yrityksen omaa toimintaa
  • mahdollisuus kouluttautua
  • mahdollisuus lounas- sekä liikunta/kulttuuriseteleihin

Lisätietoa Kaupallinen.fi:n toiminnasta voit lukea täältä.

Aloitamme soveltuvien hakijoiden haastattelun jo 15. tammikuuta alkavalla viikolla, mutta voit hakea tehtävää 23.1.2024 asti.

Lisätietoja tehtävästä antaa arkisin klo 9-20 yrittäjä Visa Valkonen: visa.valkonen@kaupallinen.fi tai 050 373 7010

Hae tehtävää

Työskentele kanssamme
Meillä on mukavia työkavereita

Kaupallinen.fi työnantajana

Meillä on halutessamme mahdollisuus työskennellä 100% etänä. Voit siis hoitaa työtehtäviäsi mistä päin maailmaa tahansa.

Työskentelemme enimmäkseen kasvuyritysten kanssa, joten omakin työtapamme on dynaaminen ja joustava, ja näet aina selkeästi oman työsi jäljen.

Käytössämme on modernit työvälineet ja ohjelmistot. Voit joustavasti valita omaan työhösi ja työtapaasi sopivimmat laitteet, esimerkiksi työkoneeksi vapaasti PC:n tai Macin.

Pyrimme mahdollisimman paljon hyödyntämään jokaisen omia vahvuuksia ja erikoisosaamista. Uskomme, että parasta tulosta syntyy innostuneen tekijän paneutuessa asiaan.

Työtä saa tehdä hyvin itsenäisesti, mutta haasteiden ja hankaluuksien selättämiseen on aina apua ja tukea tarjolla.

Silloin tällöin myös heitämme vaihteen vapaalle ja rentoudumme työn ulkopuolisissa aktiviteeteissa esimerkiksi luonnossa tai kulttuurin parissa.

Työsuhde-etuja
Työsuhde-etuna lettuja Saimaalla...

Sovit joukkoomme erityisen hyvin, jos...

Olet löytänyt digimarkkinoinnin alalta sen ”oman juttusi” – työn tai tehtävät, joiden tekemisestä nautit ja joissa lahjasi ja vahvuutesi saavat loistaa.

Olet kiinnostunut oman alasi kehityksestä, haluat pysyä ajan tasalla ja oppia koko ajan lisää.

Pystyt hahmottamaan suurempia kokonaisuuksia ja uskot että parhaat tulokset saadaan aikaan markkinoinnin ja myynnin yhteispelillä.

Etsit sinnikkäästi ratkaisua myös niissä tilanteissa, joissa jokin asia vaikuttaa huomattavan monimutkaiselta tai hankalalta toteuttaa.

Et pelkää kertoa omia ajatuksiasi ja ideoitasi silloinkaan, kun ne vaikuttavat hulluilta tai täysin vastakkaisilta muiden näkemyksille.