Palvelut

Markkinointiteknologiat

Autamme markkinoinnin työkalujen ja sovellusten valinnassa, käyttöönotossa ja asetuksissa, ja opastamme saamaan niiden ominaisuuksista kaiken irti.

Viritämme markkinointiteknologiat palvelemaan yrityksesi tavoitteita

”Konstit on monet” on todettava lukemattomista tarjolla olevista markkinoinnin ja myynnin ohjelmistoista ja työkaluista. Mitkä niistä ovat oikeasti yrityksellesi tarpeellisia ja miten saat ne palvelemaan tavoitteitasi? Meiltä saat siihen vastauksen, sillä tunnemme markkinointiteknologiat hyvin ja olemme selvillä uusimmistakin tuotteista ja ominaisuuksista. Voimme auttaa sinua kokoamaan oikeanlaisen työkalupakin tarpeisiisi, ottamaan sen käyttöön ja hyödyntämään sitä yrityksellesi tehokkaimmalla tavalla.

Sujuvasti täyteen vauhtiin

Erilaiset markkinointiteknologiat ovat kiinteä osa päivittäisiä rutiinejamme ja siten ydinosaamistamme. Tämä ei koske ainoastaan niiden käyttöä vaan myös käyttöönottoa, asetuksia ja hienosäätöjä, tägityksiä ja yhdistämistä muihin ohjelmistoihin, ja lopulta hyödyntämistä kullekin yritykselle toimivimmalla tavalla. Anna meidän hoitaa hankalat käynnistykset ja viritykset, niin saat markkinointiisi nopeasti tuulta purjeisiin.

Tehokkaimmat yhdistelmät

Kokemuksemme pohjalta meillä on hyvä näkemys siihen, mikä järjestelmä tai sovellus on sopivin mihinkin tehtävään ja mitkä niistä toimivat parhaiten yhteen. Usein suurimmat hyödyt saadaan irti siten, että toisiaan tukevia markkinoinnin työkaluja integroidaan keskenään. Joskus myös yhdistäminen muihin liiketoiminnan järjestelmiin (esimerkiksi potilastietojärjestelmään) on paikallaan ja laajentaa markkinoinnin mahdollisuuksia ja tehoa.

Eroon turhista ohjelmistoista (ja maksuista)

Yhteistyön aluksi on yleensä tarpeen käydä läpi yrityksen nykyiset markkinointiteknologiat. Osaamme kertoa, jos käytössä olevissa järjestelmissä on päällekkäisiä ominaisuuksia. Yritykselle sopivin voidaan ottaa tehokäyttöön ja tarpeettomat karsia pois, mikä luonnollisesti tuo heti säästöjä. Vanhentuneista ohjelmistoista hankkiudutaan eroon, ja tutkitaan myös, onko osa työkaluista niin vähäisellä käytöllä tai niin tehottomia suhteessa kustannuksiin, että niistä on turha maksaa.

Markkinoinnin analytiikka

Markkinointiin ja sen työkaluihin liittyy kiinteästi myös analytiikka. Digitaalinen ympäristö mahdollistaa monen asian seuraamisen ja tätä tietoa kannattaa ehdottomasti käyttää hyväksi mm. markkinoinnin sisältöjen ja kanavien valitsemisessa. Suunnittelemme analytiikan rakenteen ja seurattavat asiat ja niiden painopisteet yhdessä kanssasi, liiketoimintasi tavoitteiden pohjalta. Sen jälkeen rakennamme teknisen toteutuksen siten, että jatkossa kaikkien asianosaisten on helppo seurata eri toimenpiteiden vaikutuksia ja tavoitteiden toteutumista.

Tietoturva ja tietosuoja

Kuten kaikki digitaalinen teknologia, myös markkinointiteknologiat ovat haavoittuvia, jos niiden päivityksiä ja tietoturvaa ei pidetä ajan tasalla. Meille näistä huolehtiminen on päivänselvää ja sujuu lukemattomien toistojen tuomalla rutiinilla. Samalla tavoin pidämme huolta että verkkopalvelusi ja muiden sovellustesi tietosuoja on asianmukainen, evästeet on oikein asetettu ja analytiikan keräämää tietoa käsitellään GDPR-vaatimusten mukaisesti.

Markkinointityökalut iskukuntoon!

Jätä yhteystietosi, niin asiantuntijamme soittaa sinulle! Katsotaan yhdessä, mitkä työkalut sopivat parhaiten päivittäiseen työhösi, tavoitteidesi saavuttamiseen ja budjettiisi, ja kuinka saat niistä kaiken irti.

Suosikkejamme

Jotkin järjestelmät ja sovellukset olemme todenneet niin erinomaisiksi, että niistä on tullut luottotyökalujamme. Tunnemmekin ne nyt kuin omat taskumme.
Markkinointiteknologiat: HubSpot

HubSpot

Erittäin monipuolinen HubSpot-ohjelmisto kattaa myynnin ja markkinoinnin lisäksi asiakkuuksien hallinnan ja asiakaspalvelun.

Leadfeeder

Leadfeeder

Leadfeederin avulla saat liidit kiinni, sillä se kertoo, ketkä ovat käyneet verkkosivuillasi ja mitä he ovat siellä nähneet ja tehneet.

WordPress

WordPress

WordPress-julkaisujärjestelmällä voidaan toteuttaa verkkopalvelut ja kampanjasivustot ja yhdistää niihin myös verkkokauppa.

Google Ads

Google-mainonnalla varmistat tuotteesi tai palvelusi näkymisen verkossa oikeille kohderyhmille ja tuot asiakkaita sivustollesi.