Ihosairaala tyytyväinen kasvukumppanuuden tuloksiin

”Lämpimästi suosittelen Kaupallista kasvuhaluisille yrityksille.”

Kaupallinen on toiminut Ihosairaalan markkinointitiiminä vuoden 2022 lopusta vastuullaan digimarkkinoinnin koko kenttä, mm. Google-mainonta, hakukoneoptimointi, nettisivujen sisällöt, uutiskirjeet, somepostaukset sekä maksullinen mainonta useassa eri somekanavassa.

Ihosairaala logo

Suomen Ihosairaala Oy:n liiketoimintajohtaja Sami Kapanen kertoo videolla kokemuksistaan Kaupallisen kasvukumppanuus‒asiakkaana. Yhteistyötä myynnin ja markkinoinnin parissa oli haastattelun aikaan tehty reilun vuoden ajan.

Ensimmäisenä yhteistyövuonna keskityttiin erityisesti uuden toimipisteen ja uusien plastiikkakirurgian palveluiden markkinointiin. Kaupallinen on hoitanut Ihosairaalan digimarkkinoinnin kokonaisuudessaan, somekanavista hakukoneoptimointiin, uutiskirjeisiin ja verkkosisältöihin.

Kapanen toteaa Kaupallisen saavuttaneen hyviä tuloksia näkyvyyden lisäämisessä ja asiakashankinnassa. Markkinointia on pystytty kehittämään oikeaan suuntaan, asiakkaat ovat tietoisempia uusista palveluista ja löytävät niiden pariin hyvin. Kaupallinen on siis onnistuneesti tukenut Ihosairaalan kasvua.

”Yhteistyö Kaupallisen kanssa on sujuvaa”, Kapanen kehuu. ”Tuntuu siltä kuin he olisivat osa meidän omaa tiimiä ‒ he ovat aidosti kiinnostuneita meidän asioista.” Hän arvostaa sitä ettei kaikkea tarvitse ymmärtää ja osata itse, vaan Kaupallinen pystyy hoitamaan tarvittavat toimenpiteet tai ohjaamaan eteenpäin.

”Kaupallisen asiantuntijuuteen voi luottaa”, Kapanen sanoo. Samoin Ihosairaalassa on pystytty luottamaan siihen, että työt sujuvat aikataulussa ilman tarvetta huolehtia ja varmistella, että asiat varmasti tehdään niin kuin on sovittu.

Aletaanko tekemään yhdessä tulosta?

Soita, jätä yhteydenottopyyntö tai varaa kalenteristani aika etätapaamiseen!